התאחדות סוכני הנסיעות: דו"ח משרד התיירות לסיכום תלונות 2011, תעודת כבוד לתחום התיירות בישראל

מאת: בת-שבע כביר

בתגובה על דו"ח התלונות בנוגע לשירותי תיירות בישראל מינואר עד אוגוסט 2012 שפרסם משרד התיירות.

מתוך הכרה באיכות השירות כחלק אינטגרלי של המוצר התיירותי וכגורם חשוב בעיצוב חוויית התיירות בישראל ובכלל, התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל מברכת על המעקב שמקיים משרד התיירות אחר תלונות לקוחות בתחום, ותומכת בהמשך קיומו לטובת שיפור מוצר התיירות הישראלי.

"הדו"ח הזה הוא תעודת כבוד לתעשיית התיירות הישראלית", אומר מנכ"ל ההתאחדות יוסי פתאל, ומסביר כי יחסית למספר התיירים הנכנסים לישראל, מדובר במספר נמוך מאד של תלונות לקוחות – מיתאם אשר מציג עדות מוחשית לרמה הגבוהה שמציעה התיירות בארץ."

לעמדת ההתאחדות, לנושא התלונות יש קשר גם למחיר המוצר התיירותי בישראל, שנחשב לגבוה מאד.

"רמת מחירים גבוהה מובילה לרמת ציפיות גבוהה מצד הלקוחות", אמר פתאל. "זהו מיתאם שמציב רף איכות תובעני, אשר כל הגורמים בתחום התיירות בישראל צריכים לראות עצמם מחויבים לו."

 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line