השקת כרטיס האשראי החדש FLY CARD הדור החדש

גונן אוסישקין מנכ"ל אל על וליאור טנר מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ו FLY CARD אירחו את צמרת המגזר העסקי להשקת כרטיס האשראי החדש מבית FLY CARD  בשיתוף מסטרקארד

בת-שבע כביר

למרות ירידת מניית אל על בבורסה, חברת אל על השיקה באותו יום אירוע רב המשתתפים של השקת  כרטיס האשראי החדש FLY CARD  נערך בהאנגר 11 בקונספט של "יעדים חובקי עולם", כשעל התפריט ברוח זו הייתה אמונה חברת "פלפל". את החלק האמנותי הובילה  להקת  Arrivel משבדיה, "האחות הקטנה" של להקת ABBA אשר הגיעה להופעה חד פעמית עם כל הלהיטים הגדולים של הלהקה המקורית.

ליאור טנר הכריז באירוע על שיתופי פעולה חדשים של מועדון הנוסע המתמיד עם קבוצת שופרסל ( רשתות שופרסל ו BE ), קבוצת סונול ועל חידוש שיתוף הפעולה עם קבוצת דור אלון, אשר יאפשרו ללקוחות FLY CARD    ליהנות מתנאי צבירה משופרים של נקודות מועדון. בנוסף הוצג בארוע הקמפיין החדש שילווה את המהלך בכיכובה של נינט.

באירוע השתתפו שאול קוברינסקי יו"ר בנק דיסקונט, אורי לוין מנכ"ל בנק דיסקונט, סאמר חאג' יחיא יו"ר בנק לאומי, חנן פרידמן מנכ"ל בנק לאומי, לוי הלוי מנכ"ל כ.א.ל, מאיר שמיר, עמי סגיס, איציק אברכהן, טל גרנות גולדשטיין, זהבית כהן, אריק פינטו, לילך אשר טופילסקי, יעל אנדורן, פרופ' רוני גמזו, רפי גינת, עמי גניגר, מודי כידון ולימור אבידור, ג.יפית, עו"ד עמית בכר יו"ר מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין, עברי ואיילת נחמיאס ורבין, דפנה בסטר נשיאת חברת ההפקה סופרפוש, נורית דבוש, גיל סמסונוב, אייל חומסקי, אלונה ברקת, ג'ודי שלום ניר מוזס,  איתי שילוני ומיכל אקסלרוד, אורנה הוזמן בכור יו"ר נמל אשדוד, עו"ד צפנת דרורי, יוסי לובטון, עמית משיח, אלי דפס יו"ר אל על, תמי מוזס בורוביץ סגנית יו"ר הדירקטוריון ומנכלי אל על לשעבר חיים רומנו ואליעזר שקדי ועוד רבים.

על הכרטיס וההטבות שהוא מציע

כרטיס האשראי Fly Card הוא פרי שיתוף פעולה של אל על, חברת דיינרס העולמית ומועדון הצרכנות You. אמרנו כרטיס אשראי? מדובר בשני כרטיסים שונים, כאשר הראשון (Fly Card) מיועד לציבור הרחב והשני (Fly Card Premium) למשתמשים "כבדים" יותר של כרטיסי אשראי – הדרישה כאן היא להוצאות של 10,000 ש''ח ומעלה בכרטיס מדי חודש. הכרטיסים הם בעיקרם חוץ בנקאיים, אם כי לקוחות בנק דיסקונט, בנק מזרחי-טפחות והבנק הבינלאומי יכולים להזמין כרטיס בנקאי. שני סוגי הכרטיסים נבדלים ביניהם בהטבות הניתנות, ובעיקר ביחס ההמרה של הרכישות לנקודות מועדון הנוסע המתמיד של חברת התעופה. בכרטיס ה"רגיל" יחס ההמרה הוא 250 ש''ח עבור נקודת נוסע מתמיד, בעוד שבכרטיס ה-Premium 190 ש''ח יהיו שווים לנקודת נוסע מתמיד אחת. זהו יחס המרה מועדף ביחס לחברות במועדון או לכרטיסי אחרים, כאשר לדוגמא יחס ההמרה הנוכחי של כרטיסי ישראכרט במסלול התעופה הוא 1,750 ש''ח לנקודה בכרטיס הרגיל, 750 ש''ח לנקודה במסלול הפלטינה ו-300 ש''ח לנקודה במסלול הסיגניה.

את הנקודות בכרטיס של אל על ניתן לצבור באמצעות רכישה ברשתות של אלקטרה מוצרי צריכה ורשתות מועדון You. על פי התנאים הנוכחיים של הכרטיס, המפורטים באתר באינטרנט של אל על, רכישה ב-Ace או ב-Autodepot באמצעות הכרטיס תקנה נקודה אחת על כל 50 ש''ח. בחנויות שקם אלקטריק ואלקטרה מזגנים שיווק ישיר היחס הוא 80 ש''ח לנקודה, בעוד במחסני חשמל 250 ש''ח לנקודה. במקרה של רשתות מועדון You, מקבלים נקודה עבור 250 ש''ח ברכישה במגה, מגה ואינטרנט ודור אלון, 30 ש''ח ברשתות נעמן או ורדינון ו-50 ש''ח ברשתות אלונית. נקודות נוספות ניתן לקבל באמצעות הגעה לסכום רכישה חודשי בכרטיס. על רכישות בין 1,000 ל-1,499 ש''ח בחודש מקבלים חמש נקודות, ב-1,500-1,999 ש''ח מקבלים 15 נקודות וברכישות מעל 2,000 ש''ח מוסיפים לצבירה 30 נקודות.


בתמונה: ליאור הלוי, שרון קוברינסקי, לילך אשר טופילסקי, אורי לוין וליאור טנר

בתמונה: מודי כידון ולימור

בתמונה: לילך אשר טופלסקי ואיילת נחמיאס ורבין

 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line