בכנס סקול תל-אביב שארגן אורי שנבל במלון "הרודס" תל-אביב נהנו המוזמנים מהרצאה מרתקת של מנהל תחום התיירות בגוגל ישראל

בת-שבע כביר

מאז נכנס לתפקידו כנשיא מועדון סקול תל-אביב, ממשיך אורי שנבל לארגן  כנסים מרתקים המושכים אליהם פעילים  מתעשיית התיירות על כל גווניה, וזאת כחלק משימור מסורת ארגון סקול  שנוסד בפריז בשנת  1932 ‏.
ארגון  סקול הבינלאומי מונה כיום כ 20 אלף חברים המשתייכים לכ- 600 מועדונים הפרושים  ב-90 מדינות ברחבי  העולם. הכנסים של סקול שמארגן שנבל, משלבים מפגש חברתי קולינארי ומקצועי.

בכנס סקול שערך לאחרונה שנבל  במלון   "הרודס" תל אביב, הוא אירח את עידו אייזנשטרט, מנהל תחום התיירות בגוגל ישראל. לאחר "מינגלינג", הרמת כוסית יין עם ברכת סקול "לחיים" וארוחה עשירה נהנו המוזמנים  מהרצאה מרתקת של אייזנשטרט, על  שוק התיירות בעידן הדיגיטלי החדש.

אייזנשטרט, ציין כי כיום התנהגות הצרכנית בישראל , בדומה לזו שבעולם המערבי, מתאפיינת בעלייה בחיפושי התיירות מהמכשירים הניידים. כך בשנה האחרונה, מעל 52 אחוז מחיפושי התיירות לחו"ל היו מהמובייל וחיפושי תיירות הפנים מהמובייל הגיעו לשיעור של כ-70 אחוז.
לדברי אייזנשטרט : "אנו נמצאים בתקופה שהטכנולוגיה מתממשקת לפעולות הטבעיות שלנו. עולם המובייל נכנס לעולם שלנו על ידי טאצ' . המובייל אחראי בין 14% ל -% 50 מהמכירות. בגוגל רואים כי תיירות יוצאת מחופשת  יותר מתיירות הפנים."
אייזנשטרט הוסיף כי כחלק מחידושי הטכנולוגיה,  אנחנו כיום מדברים למכשירים שלנו, גם בחיפושים קוליים על ידי רמקול חכם בבית וכן מסתייעים בטכנולוגיה לידיעה אישית על מצב מזג האוויר, מצב הפקקים, ואפילו מתי לטוס ליפן והכל ללא מגע יד אלא רק באמצעות דיבור.
לדברי אייזנשטרט,  גם עולם התיירות הפך להיות דיגיטלי . מותגים בינלאומיים  כמו בוקינג, סקאי סקאנר  טריווגו וחברות לואו קוסט ועוד  נכנסו לחיפושים בגוגל כחלק אינטגרלי מתכנון חופשה, ובעיקר תיירות יוצאת, בין השאר בגלל השמיים הפתוחים ושערי המטבעות.

 

אורי שנבל, נשיא מועדון סקול תל-אביב ועדו אייזנשטרט, מנהל תחום התיירות בגוגל ישראל, צילום עוזי בכר

 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line