יונייטד איירליינס מארחת כ-60 סוכנים ומתאמי נסיעות בסן פרנסיסקו עם היכרות ישירה ואישית של מחלקת הפולאריס החדשה

בת-שבע כביר

מטרת הפרוייקט רחב ההיקף, הינה לערוך בפניהם היכרות ישירה ואישית, עם חווית הפולאריס השלמה של החברה, הכוללת את מחלקת הפולאריס, שרותי הפולאריס, מושבי הפולאריס החדשניים וחוויית השינה.

בנוסף יכירו האורחים את טרקלין פולאריס החדש שנחנך החודש בשדה התעופה בסן פרנסיסקו, אשר מעמיד את החברה בחוד החנית של טרקליני האירוח בעולם.  עם עיצוב מוקפד, הטרקלין החדש, משתרע על פני שתי קומות, קירותיו מציגות יצירות אמנות של זוכי פרס MOMA  המוזיאון לאמנות מודרנית בסן פרנסיסקו, והוא מציע מיטות מנוחה עם מצעי Saks fifth avenue, חדרי רחצה יוקרתיים ומפנקים, שירותי ניקוי יבש, מסעדה פרטית, מזנון ביסטרו, בר נודלס ראמן, בר קוקטייליים מסוגים שונים וכמובן כ-500 שקעי חשמל וכ-500 שקעי USB.

מנכ"ל יונייטד איירליינס אבי פרידמן אמר: "חווית יונייטד פולאריס מתמקדת בראש ובראשונה ברצון להעניק לנוסעים בטיסות ארוכות את מבוקשם ובראש שינה טובה יותר במהלך הטיסה הארוכה. בטיסות שלנו לסן פרנסיסקו יכול הנוסע הישראלי להינות מחוויה זו במלואה, חוויה שאין לה תחרות. הסוכנים ומתאמי הנסיעות הם השגרירים שלנו ואני שמח שניתנת להם ההזדמנות לערוך הכרות בלתי אמצעית עם מוצר הפולאריס המנצח שלנו".

יושבת באמצע למטה:  ענת גליק, מנהל מערך עיסקי, יונייטד איירליינס עם משלחת מתאמות נסיעות.

צילמה: יעל צור

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line