אל על הכריזה על מודל חדש ליעדי אירופה שיחליף את המותג UP UH ויכלול 3 רמות מחיר שונות – Lite, Classic, Flex.

במסיבת עיתונאים שערכה לאחרונה אל על, סיכם המנכ"ל היוצא, דוד מימון את המהלכים המרכזיים שהוביל בחברה וחשף חידושים ומיזמים חדשים של אל על

בת-שבע כביר

במסיבת העיתונאים , טרם פרישתו, לאחר 12 שנות פעילות ו-4 שנים כמנכ"ל אל על, הציג מימון את ההצטיידות ושדרוג הצי של אל על לשנת 2018. כמו כן, ציין מימון כי החל מחודש אוקטובר 2018 אל על תבטל את המותג UP  לאחר 4 שנות פעילות בקווים ללרנקה, קייב, בודפשט, פראג וברלין.

בנוסף לכך, הציג מימון את מודל חדש של אל על לטיסות לכלל יעדי אירופה הכולל  3 רמות מחיר שונות – Lite, Classic, Flex.
כרטיס Lite   - יימכר בהנחה של 80-60 דולר והינו  הכרטיס הבסיסי הכולל תיק יד, ארוחה ושתיה. בנוסף ניתן יהיה לבחור לשלם בגין שירותים נוספים כגון שליחת מזוודה לבטן המטוס והושבה.
כרטיס Dlassic  - כרטיס הכולל תיק יד, הושבה מראש, ארוחה, שתיה ושליחת מזוודה לבטן המטוס ובנוסף כולל אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום.
כרטיס Flex  - כרטיס בעל גמישות מרבית על כל מחלקות הרישום במחלקת תיירים (לא רק הגבוהות). הכרטיס כולל מגוון רחב של שירותים: 2 תיקי יד, אפשרות מורחבת להושבה, ארוחה ושתיה, שליחת מזוודה לבטן המטוס ושירותים  נוספים שיוצגו בעתיד.

לדברי  מימון,  מכירת המוצרים החדשים לכל יעדי אירופה תחל ב-30 באפריל 2018 לטיסות היוצאות החל מתאריך 15 באוקטובר 2018.  מימון ציין כי  המודל החדש יאפשר לתת מענה להעדפות הצרכנים המורכבות ממגוון רחב של שיקולים, כאשר יהיה ניתן להחליף בין המודלים שיוצעו.

במהלך מסיבת העיתונאים חשף מנכ"ל אל על, דוד מימון, לראשונה את רשת הנתיבים ליעדים אסטרטגיים בצפון אמריקה החדשה והכריז  על השקת טיסה ישירה בקו תל אביב – סן פרנסיסקו שתהפוך את סן פרנסיסקו ליעד השישי של אל על בצפון אמריקה . הטיסות מתוכננות לצאת במטוסי הדרימליינר החדשים 3 פעמים בשבוע החל מהרבעון הרביעי.
בנוסף לכך, מטוסי אל על מדגם 737-800 הטסים לאירופה, יעברו מתיחת פנים הכוללת חידוש פנים המטוס, החלפת מושבי מחלקת התיירים למושבי Slim חדשים ונוחים והחלפת מושבי העסקים במושבים חדשים. בנוסף יותקן שקע USB במושבי מחלקות העסקים והתיירים ובמטוסי ה-737 תשיב אל על  ותטמיע בהדרגה מעכת אינטרנט חדשנית שתאפשר לנוסעים גלישה באינטרנט במהלך הטיסה. בחלק מהמטוסים כבר הותקן אינטרנט ובשנה הבאה צפוי להיות מותקן אינטרנט ברוב מטוסי החברה.

במסיבת העיתונאים הכריז מימון כי אל על יוצאת עם  מיזם חדש של פיתוח הכנסות מפעילות חוץ- תעופתית,  שיכלול ביטוח נסיעות, מלונאות ותיירות, קרוזים, שותפות בחברה לכנסים וכן את תחום כרטיסי האשראי. מיזם נוסף הוא  חממת  החדשנות קופקפיט , אשר עד כה השקיע ב-6 טארטאפים וזוכה לשיתוף פעילה עם גופים בינלאומיים. בנוסף לכך,  אל על תקים בחודשים הקרובים בית ספר לטיסה.

לצד החידושים והמיזמים העתידיים, הציג מימון במהלך מסיבת העיתונאים  את המהלכים המרכזיים אותם הוביל באל על כגון: השקת כרטיס האשראיFly Card , השקת קווי תעופה חדשים לשלושה יעדים ם חדשים אורכי טווח – בוסטון, מיאמי וסאן פרנסיסק וחתימת הסכמי קוד שייר חדשים עם חברות התעופה : אירולינאס ארגנטינס, אי רומקסיקו, קוואנטאס, טאפ, אייר צ'יינה, ג'ט בלו, תאי ועוד.

 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line