בירת חומוס, "סיטי ברייק" ותיירות גאה בביתן משרד התיירות ביריד ITB בברלין

מאת: בת-שבע כביר

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "התיירות לישראל הפכה ליותר זולה ואטרקטיבית. נציג השנה ביריד את מגוון האפשרויות לתייר המודרני שמגיע לסיטי ברייק, משלג באירופה ל-25 מעלות בפברואר בישראל ומחפש טיסות לואו-קוסט והוסטלים, אבל ישן באותו ביקור גם במלונות מפוארים ומבקר במסעדות הכי טרנדיות ובשווקים".

משרד התיירות יחנוך בשבוע הבא (יום ד' 9.3.16) את הביתן הישראלי ביריד התיירות הגדול בעולם ITB  בברלין. ביריד שיימשך 5 ימים, צפויים להשתתף כ-11,000 נציגים מ-180 מדינות, ויבקרו בו כ-180,000 איש בהם אנשי תעשיית התיירות בעולם, עיתונאים וקהל רחב. כ-180 ישראלים יגיעו לברלין להשתתף ביריד.

הביתן הישראלי משתרע על פני שטח של 690 מ"ר וישתתפו בו נציגי תעשיית התיירות של ישראל, ביניהם מלונאים, סוכני נסיעות, נציגי חברות תעופה ועמותות תיירות. הביתן הישראלי השתדרג ויציג השנה את עולם התיירות הישראלי בצורה חדשנית ומזמינה, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, אמצעים ויזואליים והרבה אינטראקטיביות - גם ברשתות חברתיות וגם בפעילויות שונות למבקרים.
הביתן הישראלי מהווה מדי שנה מוקד משיכה, כאשר השנה יצטרפו גם שחקני תיאטרון רחוב, תוצב עמדת צילום וקריקטוריסטית, שיעניקו מזכרות אישיות מישראל.  כמו כן תשתתף לראשונה גם דראג קווין ישראלית, בשיתוף עם מנהלת עיר עולם בתל אביב, שתקדם בקרב הקהילה הגאה בגרמניה את מצעד הגאווה, שיתקיים בתל אביב בחודש יוני.

מדי שנה מפתיע משרד התיירות באטרקציה ייחודית, והשנה תהיה זו בירת-חומוס אשר תיוצר במיוחד עבור היריד מקמח חומוס. הבירה הייחודית, שמחברת בין התרבות הישראלית לגרמנית, תוגש במפגש תיירות מקצועי שעורכת לשכת התיירות הישראלית במסגרת הכנס, אליו הוזמנו כ-150 מראשי תעשיית התיירות הגרמנית.
מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי יחנוך ביחד עם בכירי תעשיית התיירות את הביתן הישראלי בתערוכה. כמו כן, השנה, הנהלת היריד מארגנת SPEED NETWORKING, למציגים ביריד. הנהלת היריד הזמינהHOSTED BUYERS, פוטנציאלים לקיים פגישות קצרות עם המציגים המעוניינים בכך, ורוב המציגים נענו בחיוב.

שוק התיירות הגרמני נחשב למרכזי בעולם, עם תרבות מפותחת מאוד של נסיעות לחו"ל (למעלה מ-80 מיליון נסיעות בשנה). כמו כן 40% מהתיירים הגרמנים שביקרו בארץ שבו לבקר שנית.

יריד ITB  נחשב ליריד התיירות החשוב ביותר בתחום ומגיעים אליו נציגים מכל העולם. שטח התצוגה הכולל ביריד עומד על 160,000 מ"ר. גרמניה היא מדינת המוצא  הרביעית בחשיבותה התיירותית לישראל עם היקף תנועה של 198,000 תיירים בשנה ויש בה פוטנציאל גידול, לאור ההזדמנויות החדשות של ריבוי והוזלת הטיסות בעקבות מדיניות השמיים הפתוחים (כיום יש כ-75 טיסות שבועיות ישירות בקו ישראל-גרמניה). 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line