לראשונה בישראל: אפליקצייה למתן פידבק על השירות בבית המלון

שירות חדש לאורחים במלון: פידבק דיגיטלי אשר מאפשר לאורחי המלון לתת ציון לשירות שקיבלו בבית המלון בזמן שהייתם ולשתף אותו ברשתות החברתיות. פיילוט שהחל בקרלטון תל אביב הוכתר בהצלחה

מאת: בת-שבע כביר

השירות החדשני של הסטרטאפ FEEDBACK SIGN, הותקן כפיילוט חדש במלון קרלטון תל אביב בספטמבר האחרון.

במסגרת השירות ניתן לאורחי המלון לבחור בין סריקת ברקוד מיוחד לטלפון הנייד שלהם ולדרג את השירות שקיבלו בזמן שהייתם באופן אישי או על גבי טאבלט ייעודי שמונח בלובי המלון.
האפליקציה הייחודית כוללת בחירה בין 4 שפות (אנגלית, עברית, רוסית או צרפתית) וכוללת מתן פידבק על כלל שירותי המלון, בניהם הקבלה, הבל-בויס, החדר, החדרנית, שירותי כביסה, שירות חדרים, איכות מזון, שירות במסעדה, מרכזיה ועוד.

הפיילוט כאמור החל במלון קרלטון תל אביב, אשר רוב אורחיו הינם אנשי עסקים עם אוריינטציה טכנולוגית. בעקבות ההצלחה הצטרפו בחודש האחרון מלונות נוספים ברחבי הארץ. 

בקרלטון תל אביב מדווחים על היענות טובה לשירות ובאז בפייסבוק מפדבקים של לקוחות.

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line