השתלמויות למצויינות השירות ברשת מלונות אטלס


השתלמויות למצויינות השירות ברשת מלונות אטלס השנה הנושא מתרכז במלונות בוטיק

מאת: בת-שבע כביר

רשת מלונות אטלס נודעת בין היתר, בזכות השירות האדיב והיחס האישי והחם לו זוכים אורחי מלונותיה.
רק לאחרונה זכה עובד הרשת, מוחמד ג'ברין, ממלון סיטי, בפרס העובד המצטיין ע"ש נח מוזס, למצטייני התיירות בישראל – 2011.

מסתבר, שלא בכדי. הנהלת הרשת משקיעה משאבים רבים על מנת להכשיר את עובדיה ולאמנם להיות - נותני שירות מצטיינים.

כל עובדי ומנהלי אטלס, ללא יוצא מהכלל, עוברים השתלמויות במשך השנה, בנושא מצוינות בשירות.

השנה, נושא ההשתלמות יתרכז ב- מלונות בוטיק, נושא בו מתמחה "אטלס", המפתחת ומנהלת  מלונות בוטיק ו-קונספט .

במסגרת ההשתלמות,  יועברו הכשרות בנושאים כמו: תפיסת השינוי והתנהלות במלון בוטיק, השירות המוקפד והאישי, דגש על הקונספט ועוד.

הסדנאות מועברות באמצעות מנחה מקצועית ומנוסה, תוך ביצוע אימוני סימולציה עם שחקנים מיקצועיים של "תיאטרון פלייבק".

בנוסף, מקיימת אטלס אימונים לעובדיה בשפה האנגלית לשם העשרת אוצר המילים של העובדים, מתן כלים לביצוע תפקידם ואימונם בטכניקת ניהול השיחה עם האורחים.

דני ליפמן ולסלי אדלר, מנהלי ובעלי רשת אטלס, מסרו כי נושא טיפוח משאבי האנוש של הרשת והשירות האישי והאדיב, היוו מאז ומתמיד נר לרגלי הנהלת הרשת והתוצאות נראות בשטח ומדברות בעד עצמן.

 


השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line