אבי פרידמן מנכ"ל קונטיננטל/יונייטד בישראל: יונייטד ענק התעופה הבא בעולם

ערב ראש השנה תשע"ב, ערך אבי פרידמן מנכ"ל קונטיננטל/יונייטד בישראל, את המפגש המסורתי עם כתבי התעופה, וניצל את ההזדמנות להכריז כי חברת קונטיננטל/יונייטד, שכבר כיום שולטת ב-10 נמלי בית בארה"ב, שמה לה למטרה להיות החברה הטובה והגדולה ביותר בעולם.

מאת:

פרידמן הדגיש כי האיחוד בין חברות התעופה קוטיננטל ויונייטד כרוך במאמץ רב ועבודה רבה, והוא יסתיים עד סוף שנת 2013.  לדברי פרידמן, האיחוד מצריך עבודה רבה, בשל מאות המטוסים של חברת התעופה קונטיננטל ומאות המטוסים של חברת התעופה יונייטד, בין השאר בשל העובדה שלחברה יש  מטוסי 777 עם קונפיגורציות שונות . כך למשל, כיום יש לחברת קונטיננטל 2 מחלקות תיירים וביזנס פרסט ולחברת יונייטד  יש 4 מחלקות פרסט קלאס, ביזנס קלאס, אקונומי קלאס ואקונומי- לכן נדרש זמן רב לאיחוד. כמו כן, איחוד תוכניות הנוסע המתמיד של שתי החברות מצריך אף הוא זמן, וכך גם איחוד הצ'ק אין ואיחוד המטבחים השונים של שתי החברות.

לדברי פרידמן, חברות  יונייטד וקונטיננטל הזמינו 50 מטוסי 787 ובמהלך שנת 2012 יקבלו 3-4 מטוסי  787. עוד ציין פרידמן, כי בשל דרישה מוגברת לטיסה למזרח הרחוק לאוסטרליה  החברה החליטה   להמשיך את מחלקת הפרסט קלאס לאוסטרליה ולמזרח הרחוק  ולהוסיף את המחלקה אקונומי פרסט למטוסי קונטיננטל כך שב-2012 יהיו 3 מחלקות פרסט קלאס, אקונומי קלאס ואקונומי. בנוסף לכך קיימת תוכנית הטבות חדשה בעולם לנוסע המתמיד.

בשנה האחרונה חברת קונטיננטל הסבה את כל מטוסי 767  שטסים טיסות טראנסאטלנטיות למטוסי 757  שטסים 6-7 שעות  ללונדון פריז ברצלונה, כמו כן החברה שיקמה את המטוס, החליפה ציוד במטוסים והסבה את המיטות ל-180 מעלות.

פרידמן גילה לכתבים כי החברה החדשה יונייטד תמשיך בדרכה הישנה של קונטיננטל לשלם עמלות, והוא אף הוא הביע תקווה שהתרבות הניהולית/ארגונית  של החברה בישראל תחלחל גם ביונייטד.

 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line