סקר השוואה במדינות אירופה מאשר: אנשי העסקים הישראליים מכורים לעבודה

בנוסף, מסקרים שערכה בריטיש איירווייס עם מכוני מחקר מובילים עולה כי רבים מאיתנו מרגישים שהם מזניחים את המשפחה לטובת העבודה

הפתרון: שני מבצעים של בריטיש איירווייס המאפשרים להמשיך לטוס לפגישות חשובות – אבל גם לקחת את המשפחה לטיול על חשבון המיילים הנצברים

מסקר שערכה בריטיש איירווייס ביחד עם מכון המחקר YouGov בקרב תושבי אירופה, עולה כי 43% מרגישים שהם כבולים לעבודה ואינם משקיעים די זמן במשפחה. להלן ממצאים נבחרים מהסקר:

  • ישראל מובילה את מצעד ה-וורקוהולים, המכורים לעבודה, ביחד עם רוסיה ובלגיה – בעוד שהשוודים מסתבר מוצאים זמן גם לעבודה וגם למשפחה
  • בגרמניה ובשוויץ עובדים הרבה שעות ביום: בגרמניה (40%) ובשוויץ (53%) עובדים מעל לשמונה שעות ביום
  • באיטליה, לעומת זאת, נחים יותר: חמישית מהנשאלים עובדים מתחת לשבע שעות ביום

ובאותה נשימה – הנה ממצאים של סקר נוסף שנערך לאחרונה, על ידי Harvard Business Review, בנושא טיסות עסקיות:

  • 95% מהנשאלים מאמינים כי מערכת יחסים עסקית ארוכת-טווח נבנית מפגישות פנים-מול-פנים.
  • 87% מהנשאלים מאמינים כי אין כמו פגישה אישית בשביל "לסגור את העסקה".
  • 52% מהנשאלים טוענים כי להגבלת הטיסות העסקיות בשל המשבר הכלכלי השפעה שלילית על העסקים.

לא בכדי יצאה בריטיש איירווייס במבצע מיוחד לאנשי העסקים החברים במועדון הנוסע המתמיד היכולים עתה ליהנות מכרטיסי חינם ובכך לבלות גם עם המשפחה.

בונוס המיילים המיוחד מקנה עבור כל טיסת הלוך-ושוב במחלקת עסקים Club World או במחלקה ראשונה First בונוס של עד שש טיסות הלוך-ושוב ללונדון במחלקת תיירים. המבצע הוא מיידי וחל על כל הטיסות עד 31 בדצמבר, 2009. לדוגמה, טיסה הלוך ושוב ללונדון במחלקת עסקים תקנה מיילים שווי ערך לטיסה ללונדון במחלקת עסקים או לשני כרטיסי טיסה בונוס במחלקת תיירים.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "אנו יודעים כי בכדי שהעסק יצליח, לא די בשיחת וידאו טרנסאטלנטית, שהרי אין דבר החזק יותר מלחיצת יד אישית ושיחת פנים מול פנים. המבצע שלנו מאפשר ללקוחותינו להמשיך ולטוס לפגישות עסקיות חשובות, ובתוך כך ליהנות מכרטיסי טיסה חינם המאפשרים זמן איכות עם המשפחה".

ועוד מבצע חדש: כפל נקודות לעובדים
בריטיש איירווייס יצאה היום במבצע נוסף לעידוד חברות מסחריות לטוס, ע"י מתן כפל נקודות לחמש הטיסות הראשונות שיתבצעו ע"י עובדי החברה. במסגרת תכנית OnBusiness, חברות מסחריות צוברות נקודות בגין טיסות של עובדיהן – כאשר מנקודות אלה ניתן לממש כרטיסי טיסה ושדרוגים. כל זאת, כמובן, ללא פגיעה בזכויות הנוסעים המתמידים של בריטיש, בנוסף לצבירה האישית של עובד אשר הינו חבר בתכנית הנוסע המתמיד של החברה.


(*)המיילים בונוס הם בנוסף לצבירה הרגילה. ההשתתפות במבצע מותנית בהרשמה מקוונת מוקדמת. מימוש המיילים לכרטיס טיסה כרוך בתשלום כל המיסים וההיטלים המתאימים. מקסימום צבירת מיילים בונוס לתקופת המבצע הם 130000 מיילים.

פרטי המבצע המלאים באתר בריטיש איירווייס:                                  http://www.britishairways.com/travel/flight-rewards-4/public/en_il

₁ All figures, unless otherwise stated, are from YouGov Plc.  Total sample size was 6000 adults. Fieldwork was undertaken between 9th - 13th October 2009.  The survey was carried out online. The figures have been weighted and are representative of all French, German, Italian, Swiss, Belgium & Spanish adults (aged 18+)
₂ Harvard Business Review - reader poll. To download the full report visit  
http://ba-opportunity-iframe.s3.amazonaws.com/harvard-business-review.pdf.

 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line