חברת התעופה איבריה מגדילה ומשדרגת את היצע המושבים בקו לישראל ב- 23%

מאת: בת-שבע כביר                                                                                      

 18 טיסות שבועיות בקו ת"א-מדריד - חלקן במטוס המרווח והמתקדם ביותר של החברה, ה-Airbus A-340
• בשנת 2010 הטיסה איבריה כ-173,000 נוסעים בקו ת"א-מדריד-ת"א, עלייה של 7.3% לעומת 2009
• הגדלת תדירות הטיסות והיצע המושבים בקו מאפשרת ללקוחות החברה גמישות רחבה בטיסות ההמשך למדינות אירופה ואמריקה הלטינית
• הגידול בנפח הפעילות מתבצע בתגובה לעלייה בביקושים של אנשי העסקים, תיירים ומשפחות מישראל ומאמריקה הלטינית
• ב-13/4 מציגה החברה ללקוחותיה בתל אביב את מחלקת העסקים החדשה בקווים הבינוניים והארוכים

חברת התעופה הספרדית המובילה "איבריה", משדרגת את פעילותה בקו לת"א – הקו המשמעותי ביותר בין הקווים בטווח הבינוני.

בשנת 2011 תציע החברה כ-264,000 מושבים בקו תל אביב- מדריד – נתון המשקף עלייה של 23% לעומת שנת 2010 ואחד מהנתונים הגבוהים ביותר בין כלל קווי החברה. הגדלת היצע המושבים מתבצעת הודות להגדלת מספר הטיסות השבועיות ושימוש במטוסים גדולים ומתקדמים יותר.

החל מחודש מרץ 2011, הגדילה החברה את מספר הטיסות השבועיות ל-18, זאת לעומת 14 טיסות שבועיות בשנת 2010. תדירות הטיסות צפויה להגיע ל-3 טיסות יומיות בהקדם האפשרי.

בכל שבוע, 2 מהטיסות השבועיות מבוצעות במטוס הגדול והמרווח ביותר של החברה, ה-Airbus A340 – בעל קיבולת של 254 מושבים. ל-Airbus A340 קיבולת כפולה מהמטוס המשמש לטיסות בטווח בינוני של החברה, ה-Airbus A319, בעל קיבולת של 122 מושבים.


ה-Airbus A-340 יטוס בקו בטיסה השבועית השלישית בחודש מאי, והרביעית לקראת סוף השנה. הקו לתל אביב הוא הקו היחידי בטווח הבינוני בו משתמשת החברה במטוס ה-Airbus A340, ומטרת החברה היא להגדיל את מספר הטיסות השבועיות בו היא משתמשת במטוס מסוג זה לנוחות נוסעיה.


הגידול במספר הטיסות ובהיצע המושבים בקו תל אביב – מדריד מאפשר נוחות וגמישות מירבית לנוסעי החברה בבחרית טיסות ההמשך. "איבריה" מציעה טיסות המשך ל-26 יעדי החברה באמריקה הלטינית ובהם יעדים בולטים אליהם טסה החברה פעמיים ביום: בואנוס איירס, סאו פאולו, מקסיקו סיטי ובוגוטה. בנוסף לכך, בזכות טיסות ההמשך הנוחות, ישראלים רבים בוחרים לטוס עם חברת "איבריה" לאחד מ-36 יעדי ההמשך הפנים אירופאיים של החברה כגון ליסבון, פריז, לונדון ורומא.
לפי מידע שנאסף בחברה, 73% מהנוסעים מתחילים או מסיימים את מסעם ביעדים שאינם מדריד: בואנוס איירס ראשונה ואחריה מקסיקו סיטי, בוגוטה, ליסבון, סאו פאולו, מיאמי ולימה.

 הגידול במספר הטיסות ובהיצע המושבים בקו תל אביב – מדריד מתבצע בתגובה לעלייה מתמשכת בביקושים לטיסות בין ישראל לספרד ובין ישראל למדינות אמריקה הלטינית. בנוסף, הגידול תורם לקידום ופיתוח מגזרי התיירות והעסקים בין המדינות ומשמר את היחסים הקרובים הקיימים בין ישראל לספרד ולמדינות אמריקה הלטינית.
הגדלת היצע המושבים בקו יגדיל את נתח השוק של החברה בקו, שעומד כרגע על 27%, ו-43% במחלקת העסקים.
באמצעות מחלקת העסקים החדשה במטוסים לטווח הבינוני המשרתים בקו ת"א-מדריד-ת"א, תחזק איבריה את מובילותה בקרב לקוחות הפרימיום. מושבי מחלקת העסקים החדשה יהיו ברוחב 55 ס"מ ויציעו מרחק של 1.27 מטר בין השורות, זאת בנוסף לקונסולת PSP (PlayStation Portable – קונסולת משחקים ניידת) שיצטרף לשאר חוויות הבידור בטיסה שמציעה החברה בערוצי הוידאו והשמע  ויספקו לנוסעי מחלקת העסקים של החברה חווית טיסה בלתי נשכחת.
נוסעי מחלקת העסקים בטיסות המבוצעות במטוסי –Airbus A340 של החברה יהנו ממחלקת העסקים המשודרגת "Business Plus" המאפשרת מרווח של 2.2 מטר ומושבים המאפשרים מעבר מלא למצב מיטה שטוחה.

כלל השיפורים נעשים כחלק מתוכנית שדרוג מקיפה באיכות השירות והמוצר שמבצעת חברת "איבריה" בעלות של כ-150 מיליון דולר בשנים 2009-2011: טרקליני ה-VIP עוצבו מחדש, תפריטי ארוחות מחלקת התיירים בטיסות הארוכות שודרגו ומערכות הכרטוס והחיוב On-Line נהיו זמינים לכלל יעדי החברה. לקוחות החברה יכולים לבצע צ'ק אין באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי ברוב שדות התעופה, זאת בנוסף לשלל שדרוגים נוספים.

חברת "איבריה" החלה לטוס לישראל בחודש יולי 1983. בשנת 2010 הטיסה החברה בקו ת"א-מדריד-ת"א כ-173,000 נוסעים בתפוצה ממוצעת של 80%, נתון המשקף עלייה של 7.3% לעומת שנת 2009.

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line