ארולינאס ארגנטינס יוצאת בקמפיין שינוי תדמית ושיפור שירות - "גבוה בשמים"

 

 מאת:

בארבע השנים הקרובות תפעיל החברה תוספת טיסות, מצוינות בשירות, דיוק מבצעי, רכש מסיבי של מטוסים, שינוי בצבעי הלוגו והמטוסים

ארולינאס ארגנטינס, חברת התעופה של ארגנטינה, קיבלה החלטה אסטרטגית של שינוי תדמית ושיפור שירות במסגרת קמפיין רחב-ממדים שיתבצע בין השנים 2010 ו-2014, הכולל רכש מסיבי של מטוסים.

נשיא ארולינאס ארגנטינס, מריאנו רקלדה (MARIANO RECALDE), הודיע בסוף השבוע בבואנוס איירס כי חברת התעופה הגדירה לעצמה כמה יעדים חדשים לארבע השנים הבאות, על מנת שהחברה תוכל למלא את יעדה - להעניק שירות מצוין לנוסעיה ולתרום לקידומה הכלכלי של ארגנטינה. להלן כמה מעקרונותיו של קמפיין שינוי התדמית:

·         הוספת תדירויות, קווי טיסה ויעדי טיסה חדשים

·         לוחות זמנים עם מירב הנוחות לנוסע

·         הקפדה על דיוק מבצעי בכל הטיסות ובשירותי קרקע

·          החברה מאמצת סיסמה חדשה – "גבוה בשמים" – HIGH IN THE SKY

·         שינוי בצבעי הלוגו והמטוסים – כחול יותר בהיר, זהה לכחול המופיע בדגל הלאומי של ארגנטינה, עם רמז לצהוב, צבע השמש

·         רכש מטוסים: עד שנת 2014 יהיו לחברה 73 מטוסים חדשים, שיכללו 15 מטוסים רחבי-גוף לטיסות בינלאומיות ו-38 מטוסים צרי-גוף לטיסות אזוריות ולטיסות פנים בתוך ארגנטינה

ארולינאס ארגנטינס מיוצגת בישראל ע"י חברת הייצוגים דיסקבר דה וורלד מרקטינג, המייצגת בין היתר גם את חברות התעופה ארומכסיקו, אייר ניו זילנד, פינאייר, ספאנאייר ואוקראין אינטרנשונל.

 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line