אייר ברלין מרחיבה את מגזר נסיעות העסקים שלה באופן דרמטי

הפורטפוליו ללקוחות העסקיים עתיד להיות מאוגד תחת המותג החדש, "airberlin business benefits"

מאת:

אייר ברלין מתכוונת להפוך לחברת התעופה הנבחרת עבור נוסעי עסקים ותאגידים. חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה מציגה את המותג החדש, "airberlin business benefits". המותג מאגד בתוכו הטבות משמעותיות לחברות ומציג אותן בצורה שקופה יותר. גם הנוחות ואיכות השירות לנוסעי עסקים ותאגידים עוברים תהליך שדרוג.

?אנו נהפוך לחברת התעופה המועדפת על הנוסע העסקי. מטרתנו היא לספק לכל החברות את המוצר הנכון עבורו באמצעות הערוץ הרצוי להזמנה מראש. אנו משפרים את המוצר ואת שירות הלקוחות, ומאגדים את הפורטפוליו שלנו תחת מותג חדש שימשיך להתרחב בעקביות במהלך השנים הקרובות?, מסר גוטז אהמלמן (Götz Ahmelmann), קצין שיווק בכיר באייר ברלין.

אייר ברלין תציע שלוש תכניות שיווקיות לחברות תחת המותג ""airberlin business benefits: תכנית הנקודות  לעסקים מגובשים (the established Business Points Programme) לחברות בגודל ממוצע, אשר מעל 15,000 חברות כבר לוקחות בה חלק, המורחבת באופן תמידי. מוצר חדש לתאגידים הנקרא Business Pro, המאפשר שינוי בהזמנה בחינם גם בתעריפי FlyClassic, ומתמקד בחברות של Best-Buy, וכן תכנית Business Prime, מודל התעריף העסקי המשופר של אייר ברלין אשר מציע מגוון אפשרויות רחב יותר, גמישות יתרה ומחירי טיסות אטרקטיביים יותר. חברות ותאגידים מוזמנים לקבל מידע נוסף באתר airberlin.com/businessbenefits.

"אייר ברלין הופכת יותר ויותר פופולרית בקרב נוסעי עסקים, לטיסות ארוכות-טווח באמצעות מחלקת העסקים המשודרגת. מגזר הנוסעים העסקיים הוא בעל חשיבות אסטרטגית רבה עבור אייר ברלין, ואנו נמשיך להתרחב?, מסר סטפן מגיארה (Stefan Magiera), סגן נשיא מחלקת מכירות עסקיות גלובליות באייר ברלין.

אייר ברלין תפתח גם פתרונות טכנולוגיים חדשים על מנת להציג את ההטבות המשופרות ללקוחותיה העסקיים אונליין, בצורה חלקה ופונקציונלית עוד יותר. בה בעת, חברת התעופה תמשיך לעבוד באופן שוטף עם סוכנויות נסיעות, TMCs, ומנועי הזמנת טיסות באינטרנט.

"היעד שלנו הוא להרחיב את מגזר נסיעות העסקים דרך חדשנות. נמשיך לכוון את עצמנו לפי רצונם של לקוחותינו. בהקשר זה  מחירים אטרקטיביים יהיו חשובים באותה מידה,  כמו התהליכים של התאגידים הנמנים על לקוחותינו?, מסביר מגיארה.

airberlin היא אחת מחברות התעופה המובילות באירופה, ומפעילה טיסות אל 171 יעדים ברחבי העולם. כחברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה, היא הטיסה בשנת 2014 למעלה מ-31.5 מליון נוסעים. החברה חברה  בברית חברות-התעופה oneworld®. 
לרשות airberlin עומדת רשת גלובלית של קווי תעופה. החברה, עטורת פרסים על שירותיה, מציעה טיסות ברחבי העולם יחד עם 17 חברות תעופה, עם מספרי טיסות משותפים. גילם הממוצע של המטוסים בצי החברה הוא חמש שנים, והוא בין הצעירים והיעילים ביותר מבחינה אקולוגית באירופה.

 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line