חברת התעופה KLM השיקה קמפיין דיגיטלי עולמי בשם Be My Guest

רוצה לטוס לצד הסלבריטאי שאתה מעריץ? חברת התעופה KLM השיקה קמפיין דיגיטלי המאפשר לגולשים לזכות בהזדמנות לשבת בסמוך לסלבריטאי האהוב עליהם במהלך הטיסה

מאת:

חברת התעופה KLM השיקה השבוע קמפיין דיגיטלי עולמי בשם Be My Guest"". במסגרת המהלך יוכלו גולשים מכל רחבי העולם לנהל שיחות online עם שישה סלבריטאים הולנדיים ידועים ממגוון תחומים: הדי ג'יי הנודע ארמין ואן ביורן, אגדת הכדורגל רוד חוליט, דוגמנית העל יפק שטורם, האסטרונאוט וובו אוקלס, השחקן ההוליוודי ג'רון קראבה והמעצבת הבינלאומית הלה ג'ונגריוס. הבחירה בידוענים אלו באה מאחר וכל אחד מהם זוכה לפופולריות רבה ומייצג חלוציות בתחום פעילות, באופן המשתלב עם  חזון KLM בענף התעופה.

כל אחד מהסלבריטאים ברשימה יוכל להכיר ולהתרשם מהגולשים שישתתפו בתחרות, באמצעות אתר יעודי ואז לבחור את המשתתף שיראה לו המתאים והמעניין ביותר להעביר ביחד זמן בטיסה,  בהסתמך על תחביבים ונקודות עניין משותפות שיעלו במהלך השיחות און ליין. בתום התחרות, ייבחרו שישה גולשים, אחד לכל סלבריטאי, שיזכו לכרטיס טיסה ליעד נבחר ולמקום ישיבה בסמוך לסלבריטאי האהוב עליהם.

קמפיין “Be My Guest" מהווה המשך ישיר לשירות Meet & Seat"" של חברת KLM, שהושק לאחרונה ומאפשר לנוסעים שהזמינו כרטיס טיסה להכיר נוסעים אחרים שהזמינו כרטיס לאותו היעד, ויחד הם חולקים מכנה משותף. החיבור בין הנוסעים מתבצע באמצעות פרופילי הפייסבוק והלינקדין האישיים שלהם, אשר מופיעים בעת הזמנת הכרטיסים ובחירת המקומות שלהם בטיסה. כחלק מהשירות ועל מנת לשמור על פרטיות הנוסע, רישומי הפרופיל שלו יימחקו יומיים לאחר הטיסה. שירות Meet & Seat"" זמין ופעיל כיום בכל טיסות KLM ברחבי העולם.

 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line