משרד התיירות, בקמפיין חדש לעידוד תיירות הפנים בקרב ציבור דוברי הרוסית

משרד התיירות עולה היום בקמפיין חדש לעידוד תיירות הפנים בקרב ציבור דוברי הרוסית בישראל בעלות של מיליון וחצי שקלים

מאת:


שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הקמפיין נועד להגביר את המודעות למוצר התיירותי הישראלי, ולאתגר קהל זה לבחור בחופשה בישראל כאופציה מועדפת"

מהיום - קמפיין חדש של משרד התיירות עולה בתקשורת הרוסית בישראל, במטרה לעודד את תיירות הפנים בקרב קהל דוברי הרוסית בארץ, המונה למעלה מ-700 אלף נופשים פוטנציאליים. 

הקמפיין, שעלותו מיליון שקלים וחצי, יעלה בשני גלים. הראשון, אשר עולה כאמור היום, יפורסם בעיתונות הכתובה, רדיו ואתרי אינטרנט ייעודיים, ויימשך עד לסוף חודש יולי, תחת הסיסמא – "חופשה בישראל- חוויה בלתי נשכחת". הגל השני צפוי לעלות לאחר חגי תשרי ובו ישולב גם פרסום בטלוויזיה.

מניתוח שעשה משרד התיירות, עולה כי מקור המידע העיקרי בנושאי התיירות והנופש עבור קהל דוברי השפה הרוסית בארץ, הנו המדיה האינטרנטית. לפיכך, לצד הפרסום הקלאסי, יעשה במסגרת הקמפיין שימוש נרחב בפלטפורמה האינטרנטית,  כולל במדיה החברתית. 

בנוסף, ריכז המשרד את כל המידע בנושא תיירות הפנים, בעמוד נחיתה ייעודי בשפה הרוסית. בעמוד ניתן למצוא מידע על אירועים, מסלולים אתרים וכ'ו,וכן קישורים לגופי תיירות בהם מצוי מידע ברוסית.  ניתן לראות את עיצוב הקמפיין והאתר בכתובת: 
http://www.goisrael.com/rus/Articles/Campaign/Vacation+in+Israel.htm


במשרד התיירות צופים כי מהלך זה, של פנייה ממוקדת לקהל יעד , הנוהג לצרוך נופש מגוון ואיכותי, יוביל גופים נוספים בתעשיית התיירות המקומית, ליצור תכנים ייעודים המותאמים לפלח שוק זה, החסרים כיום בחלק מאתרי האינטרנט הפונים לציבור דובר הרוסית. 

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "קהל דוברי הרוסית בישראל מהווה יעד חשוב בפעילות משרד התיירות בתחום תיירות הפנים. הקמפיין הנוכחי נועד להגביר את המודעות למוצר התיירותי הישראלי, תוך חשיפה למגוון רחב של אירועים, מופעים, אטרקציות ומוקדי תיירות, ולאתגר קהל זה לבחור בחופשה בישראל כאופציה מועדפת".

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line