יונייטד וקונטיננטל נוקטות בצעדים נוספים ליצירת חוויית טיסה אחידה

חברות התעופה מציגות אחידות בשירותים ובמוצרים נוספים

מאת:

שיקגו, 18 במאי 2011 – חברת יונייטד קונטיננטל אחזקות בע"מ חשפה היום שורה של שינויים שנועדו לספק חוויית טיסה אחידה ללקוחות של יונייטד איירליינס וקונטיננטל איירליינס. השינויים מהווים אבן דרך נוספת באינטגרציה של שתי החברות. השינויים – שרובם הוצגו לראשונה בבסיס הפעולה המרכזי של יונייטד בשדה התעופה הבינלאומי אוה'ר בשיקגו – ייושמו בשדות תעופה ברחבי העולם במהלך החודשים הקרובים.

יונייטד וקונטיננטל ממשיכות לנקוט בצעדים משמעותיים לקראת פעילותם כחברת תעופה אחת. UAL נמצאת במסלול הנכון להשגת רישיון הפעלה אחד אשר יאחד את הפעילויות של שתי החברות מרשות התעופה הפדראלית ברבעון האחרון של 2011, וכן יאחד את המעבר למערכת הזמנות אחת ברבעון הראשון של 2012."מערך האופרציה ומיתוג הפעילויות מחדש, במיוחד בשביל הלקוחות הנאמנים שלנו, מהווים סימנים מובהקים להצלחה של האינטגרציה בין יונייטד וקונטיננטל," אמר ג'ף סמיסק, נשיא ומנכ"ל יונייטד. "אנו עושים צעדים משמעותיים בהקמת חברת התעופה המובילה בעולם, ולקוחותינו נהנים מהטבות נוספות בטיסותיהם."

בין השינויים שהלקוחות יכולים לראות היום:

• יותר פעולות בשירות עצמי – יונייטד וקונטיננטל ממשיכות לאחד את פעולות השירותים האינטרנטיים שלהן כדי לספק ללקוחות את כל מה שהם זקוקים לו מהפנייה הראשונה לחברות התעופה. החברות מציגות כלים ואפשרויות חדשות באתר united.com ובאתר continental.com, המאפשרים ללקוחות לרכוש כרטיס טיסה, להזמין מושבים במטוס ולבדוק את סטטוס הטיסה בכל אחד מהאתרים, בין אם הם טסים באמצעות יונייטד או באמצעות קונטיננטל. בשדות התעופה הגדולים ביותר של יונייטד ושל קונטיננטל, ובכללם בסיסי הפעולה המרכזיים בשיקגו, ניו יורקניוארק, יוסטון וסן פרנסיסקו, הלקוחות יכולים מעתה לעשות צ'ק-אין ולהדפיס את אישורי העלייה למטוס דרך כל אחת מהחברות באמצעות "דוכני שירות עצמי" של יונייטד ושל קונטיננטל.

• שירותי "Premier Access" חדשים – חברות התעופה הציגו היום את שירותי "Premier Access", חבילת עדיפות לשירותים הניתנים בשדה התעופה לנוסעים מתמידים בסטטוס עלית, וכן לנוסעי מחלקות היוקרה First, Business and BusinessFirst®, הכוללת דלפקי צ'ק-אין ייעודיים, עדיפות בבידוק הביטחוני,  קדימות בעלייה למטוס, ועדיפות  בטיפול במטען. המיתוג של "Premier Access" יוחדר למערכת במהלך החודשים הקרובים. עד ששדות התעופה יעברו את המיתוג מחדש, נוסעים מתמידים בסטטוס עלית ולקוחות פרימיום הטסים במחלקה ראשונה, מחלקת עסקים ומחלקת עסקים ראשונה תהיה גישה לשירותי הפרימיום של יונייטד ולהטבות EliteAccess של קונטיננטל.

• הטבות ואפשרויות חדשות לבעלי Mileage Plus ו-OnePass – חברי מועדון שיש ברשותם מיילים בשתי התוכניות יכולים לאחד את חשבונותיהם ולאחד את המיילים אותם צברו בשתי החברות לנוחותם. חברי מועדוני הלקוחות יכולים גם לבדוק את מאזן המיילים, הסטטוס שהגיעו אליו, וכמות המיילים (elite qualifying miles) שהרוויחו והכל במסך אחד. בנוסף, חברי מועדון בסטטוס עלית בשתי התוכניות יקבלו עדיפות ראשונה בשיחות לשתי חברות התעופה.

• חווית טיסה אחידה – יונייטד וקונטיננטל ישרו קו בתהליכי הצ'ק-אין והעלייה למטוס בשתי החברות. שתי החברות קבעו את הזמן המינימאלי לביצוע צ'ק-אין ועלייה למטוס בטיסות פנימיות ובינלאומיות וישרו קו בתהליכי העלייה למטוס, לדוגמה: עלייה מוקדמת למטוס לאנשי צבא במדים, לקוחות מחלקה ראשונה, עסקית, ועסקית ראשונה, לקוחות בעלי סטטוס עלית, ומשפחות עם ילדים מתחת לגיל ארבע. בנוסף, טרקליניי ההמתנה של חברות התעופה מציעים לחברים גישה חינם לאינטרנט Wi-Fi ואת אותם משקאות, הכוללים בירה על חשבון הבית, משקאות חריפים ומבחר של יינות אדומים ולבנים.

• "תפריט בחירה" חדש במטוס – בטיסות המציעות ארוחות וחטיפים למכירה, יונייטד וקונטיננטל מציגות "תפריט בחירה" חדש, הכולל סלט אטריות אסייתי, טורטיה עם עוף תאילנדי, טאפאסים ומבחר של חטיפים טעימים, במחירים הנהוגים בשוק. בנוסף, חברות התעופה נמצאות בתהליך לאיחוד סוג המשקאות אשר יוגשו במטוסים שלהן, הכולל משקאות קלים, בירות, משקאות חריפים וקפה. עד סוף הקיץ, שתי חברות התעופה יגישו את אותה תערובת חדשה ומיוחדת של קפה, ומבחר של בירות בטיסות פנימיות שיכלול הייניקן, באדוויזר ומילר לייט.

• יישור קו במדיניות ובתהליכים – שתי חברות התעופה מיישרות קו במדיניותן כלפי הלקוחות ובמחיריהן על מנת להציע לנוסעים של שתי החברות עקביות, כדוגמת – הטלים על שינויים החלים ביום הטיסה, בקשות לטיסות ב"סטנד-ביי", טיפול בילדים ללא מלווים, הטסת חיות מחמד בקבינה, וחיוביים על שירותים נוספים.

• מיתוג מחדש ומערכת סימנים חדשה – יונייטד וקונטיננטל ישנו לחלוטין את אזורי הצ'ק-אין והעלייה למטוס ויתקינו בהם מערכת שילוט חדשה שתשקף את המיתוג החדש של יונייטד. שינוי זה יבוצע לראשונה בשדה התעופה הבינלאומי אוה'ר בשיקגו. כמו כן, תבצע החברה מיתוג מחדש בשדות תעופה נוספים ברחבי העולם במספר שלבים במהלך החודשים הקרובים, תחילה בנמלי הבית המרכזיים שלהם. הלקוחות ימשיכו לקבל את המידע הנדרש בנוגע למפעיל הטיסה שלהם תחת מיתוג זה.

• ערוצים אחידים במדיות חברתיות – לקוחות החברות יונייטד וקונטיננטל יכולים להתחבר אליהן באמצעות הטוויטר @United ובעמוד הפייסבוק החדש.

מאז שנסגר המיזוג ב-1 באוקטובר 2010, החברה הפגינה התקדמות משמעותית באיחוד שתי חברות התעופה. בין ההישגים החשובים של החברה:

• דלפקי צ'ק-אין, כרטוס, ועליה למטוס משותפים ב-40 שדות תעופה ברחבי העולם, או בשליש משדות התעופה בהם יונייטד וקונטיננטל פועלים ביחד.
• מיתוגם וצביעתם מחדש של 520 מטוסים, או קרוב ל-40 אחוז מצי המטוסים של החברה, בצבעים של יונייטד החדשה.
• המשך הצע מושבי Economy Plus במטוסי יונייטד והרחבת השרות למטוסים קונטיננטל בתחילת 2012.
• השקתם של קמפיינים פרסומיים חדשים בשדות התעופה שונים, והתקשרות עם לקוחות החברה גם באמצעי מדיה אחרים.
• עיצוב חדש למגזין הטיסה, Hemispheres, המוצע בכל טיסות יונייטד וקונטיננטל.
• בחירת פלטפורמות טכנולוגיות חדישות.
• השקה של מספר תוכניות עבור עובדי החברה, כגון: תמריצים לעובדים בעבור נוכחות ועמידה בלו"ז, וחלוקת רווחים, כדי להבטיח את שיתופם של העובדים בהצלחת תרבות העבודה המשותפת של יונייטד החדשה.

ניתן להשיג תמונות באיכות גבוהה של עמדות הצ'ק-אין החדשות של Premier Access באתר: UnitedContinentalHoldings.com > Media Center > Media Downloads.

 

 

השאירו פרטים
ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי
decorative line